Hírlevél rendszer

Webáruház

ROMLEX Mailman - A webes hírlevélküldő rendszer

Webes hírlevélkezelő szolgáltatásunk, a ROMLEX MAILMAN lényege, hogy ügyfelünk
számára olyan megoldást kínáljunk, amellyel könnyedén kezelheti e-mail (direkt) marketing
kampányait és akár saját maga új kampányokat tudjon létrehozni. A teljes automatizálás, és többszintű feltételrendszer segítségével minimális idő alatt szolgálhat ki akár több ezer ügyfelet.

 

Automatizálás

A ROMLEX MAILMAN egyik legnagyobb előnye, hogy előre beállított periodikák vagy feltételek alapján a rendszer teljesen automatikusan végzi a levelek kiküldését. Ezáltal a honlapon található feliratkozó űrlap beépítésén, és a folyamat megtervezésén túl semmilyen plusz feladatot nem igényel.

Esettanulmány

Egy nyelviskola olyan e-mail kampányt indít, amelyben a nyelvi alapok megtanítását teljesen díjmentesen végzi egy 8 sorozatos e-mail kampány keretében. Az oldalra látogató regisztrál a weboldalon és onnantól kezdve minden második nap kap egy e-mailt az újabb leckével.

A látogató a tartalmat értékesnek ítéli, ezért minden alkalommal elolvassa a hírlevelet, és több, mint 2 hétig találkozik a nyelviskola burkolt reklámjával.

Potenciális szolgáltatás igénybevevőként a kilencedik e-mailben kap egy olyan kedvezményt, amiben folytathatja a tanulmányokat a weboldalon feltüntetettnél alacsonyabb áron. Ezzel a módszerrel több, mint háromszorosára lehet növelni a látogató és vásárlók arányát!

100/1 vásárló helyett 100/3 !

Amennyiben egy vásárlás (szolgáltatás igénybevétel) 20 000 forint haszonnal jár cégének, akkor több mint 40 000 forinttal több bevételt ért el, közel ugyanannyi munkával.

 

Feltételekhez kötött e-mail küldés

A rendszer képes arra, hogy feltételekhez rendeljük az e-mail kiküldést.

Lássunk egy peldát:  Egy országos üzlethálózattal rendelkező cég, a feliratkozó űrlapján bekéri a látogató városát. Így képessé válik arra, hogy akár csak a debreceniek számára küldjön e-mailt, mert ott van helyhez kötött akciója.

A feltétel lehet akár egy régebbi weboldal aktivitás. Küldhetünk olyan látogatók számára e-mailt, akik például egy adott terméket vásároltak meg vagy éppen nem vásárolták meg.

Eredményességkövetés, riport funkciók

A szoftver képes arra, hogy nyomon kövesse a kiküldött e-maileket és azokról többszintű visszajelzéseket adjon. Az eredmények kiértékelése során, pontos képet kapunk arról, hogy milyen hatékonysággal futott a kampányunk. A rendszerbe sok saját magunk által fejlesztett modulunkat telepíthetjük, melyek valós ügyfél igények alapján készültek.

Egységes megjelenítés

  • Minden levélhez külön elrendezés és kinézet rendelhető hozzá, ami sablonként bármilyen újabb levélhez felhasználható. 
  • A szöveges részeket egy egyszerű szövegszerkesztő felületen lehet létrehozni. Nyers szövegként kerül elmentésre így az akár többféle sablonhoz is hozzárendelhetővé válik. (Akár offline felhasználási lehetőség is adott.)
  • A szoftverrel biztos lehet abban, hogy levelei minden böngészőben és levelezőrendszerben a kívánt módon jelenek meg.
  • A beépített képkezelő és konvertáló funkciónak köszönhetően a levél képi elemek a tartalomhoz illő méretben jelenek meg és az e-mail sajátosságainak megfelelően konvertálódnak át automatikusan.

Rugalmas, azonnal integrálható rendszer

  • A rendszer teljesen független, egyéni adminisztrációs felületen lehet elérni. Az igényeknek megfelelően akár saját szerveren is telepíthető. A weboldallal az egyetlen kapcsolódási pont a hírlevél feliratkozó rész, amely összekötése egyszerű folyamat.
  • Meglévő e-mail címlisták feltöltése többféle formátumban is lehetséges.

E-mail marketing, és spam tanácsadás

  • Amennyiben igényli, tanácsadóink a marketing stratégiájának megfelelő kampány felállításában, és azok kezelésében is segítségetnyújtanak. A hírlevélnél fontos szempont, hogy ne kerüljön a levélszemétbe. Kollégáink tapasztalataikat megosztva segíthetnek, hogy Önnel ez ne fordulhasson elő.
ROMLEX MAILMAN
Weboldal készítés
 
 
Érdekes cikkek

A weboldal készítés első lépései

A weboldal felépítésének megtervezése

Üzleti weboldal készítés előtt fel kell mérnünk, hogy potenciális célcsoportunknak milyen igényei vannak, és ehhez mérten kell felépítenünk weboldalunkat.

A weblap készítés egyik legfontosabb eleme az érdeklődők számára vonzó és figyelemfelkeltő tartalom.

E mellett egy nagyon fontos tényezőt sokan figyelmen kívűl hagynak a weblap készítés során:

Az érdeklődők információt keresnek az interneten.

SEO, SEA és SEM

SEO (Search Engine Optimization) - Keresőrendszerekre való optimalizálás. Egyszerűbben szólva a SEO olyan műveletek összessége, melyek elősegítik, hogy a weblap minél jobb pozícióba kerüljön a keresőprogramokban. E műveletek egyaránt lehetnek belsők és külsők:


Weboldal készítés - Effektív Weboldal kívülről és belülről

Ha a honlap készítéskor beépítették a megfelelő webanalítikai mérőkódokat, és használja is a rendszert, valószínűleg feltűnt már Önnek a riportok megtekintése után, hogy vannak olyan látogatók, akik egy perc után kilépnek a honlapról.
Ezeknek a látogatóknak valamilyen százaléka csak véletlenül került a honlapjára, de a látogatók többsége – akik potenciális ügyfelek és csak azért nem lettek valós ügyfelei, mert honlapja nem keltette fel érdeklődésüket. Ez a cikk a „Hogyan keltsük fel a látogató érdeklődését?” kérdésre adja meg a választ.

A tartalom szerepe a weboldal készítésben

A megfelelő releváns tartalom megírásának kettős szerepe van.

A weboldal célja elsősorban az érdeklődők megszólítása, figyelmük felkeltése és a bizalom építés. A jól felépített, megfogalmazott tartalom létfontosságú a látogatók megszólításához, és a Google keresőben való előrejutáshoz egyaránt.

W3C Szabvány PHP Programozás MySQL Adatbázis Javascript programozás jQuery TinyMCE Flash programozás
 
 
 

www.romlex.hu
All rights reserved by ROMLEX. Nileda Investments Kft. 2024 A weblapon feltüntetett árak nem tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t! Linkek | Webmail | Site Map | ÁSZF

0.012281179428101 ms (19)