Hírlevél rendszer

Webáruház

ROMLEX Mailman - A webes hírlevélküldő rendszer

Webes hírlevélkezelő szolgáltatásunk, a ROMLEX MAILMAN lényege, hogy ügyfelünk
számára olyan megoldást kínáljunk, amellyel könnyedén kezelheti e-mail (direkt) marketing
kampányait és akár saját maga új kampányokat tudjon létrehozni. A teljes automatizálás, és többszintű feltételrendszer segítségével minimális idő alatt szolgálhat ki akár több ezer ügyfelet.

 

Automatizálás

A ROMLEX MAILMAN egyik legnagyobb előnye, hogy előre beállított periodikák vagy feltételek alapján a rendszer teljesen automatikusan végzi a levelek kiküldését. Ezáltal a honlapon található feliratkozó űrlap beépítésén, és a folyamat megtervezésén túl semmilyen plusz feladatot nem igényel.

Esettanulmány

Egy nyelviskola olyan e-mail kampányt indít, amelyben a nyelvi alapok megtanítását teljesen díjmentesen végzi egy 8 sorozatos e-mail kampány keretében. Az oldalra látogató regisztrál a weboldalon és onnantól kezdve minden második nap kap egy e-mailt az újabb leckével.

A látogató a tartalmat értékesnek ítéli, ezért minden alkalommal elolvassa a hírlevelet, és több, mint 2 hétig találkozik a nyelviskola burkolt reklámjával.

Potenciális szolgáltatás igénybevevőként a kilencedik e-mailben kap egy olyan kedvezményt, amiben folytathatja a tanulmányokat a weboldalon feltüntetettnél alacsonyabb áron. Ezzel a módszerrel több, mint háromszorosára lehet növelni a látogató és vásárlók arányát!

100/1 vásárló helyett 100/3 !

Amennyiben egy vásárlás (szolgáltatás igénybevétel) 20 000 forint haszonnal jár cégének, akkor több mint 40 000 forinttal több bevételt ért el, közel ugyanannyi munkával.

 

Feltételekhez kötött e-mail küldés

A rendszer képes arra, hogy feltételekhez rendeljük az e-mail kiküldést.

Lássunk egy peldát:  Egy országos üzlethálózattal rendelkező cég, a feliratkozó űrlapján bekéri a látogató városát. Így képessé válik arra, hogy akár csak a debreceniek számára küldjön e-mailt, mert ott van helyhez kötött akciója.

A feltétel lehet akár egy régebbi weboldal aktivitás. Küldhetünk olyan látogatók számára e-mailt, akik például egy adott terméket vásároltak meg vagy éppen nem vásárolták meg.

Eredményességkövetés, riport funkciók

A szoftver képes arra, hogy nyomon kövesse a kiküldött e-maileket és azokról többszintű visszajelzéseket adjon. Az eredmények kiértékelése során, pontos képet kapunk arról, hogy milyen hatékonysággal futott a kampányunk. A rendszerbe sok saját magunk által fejlesztett modulunkat telepíthetjük, melyek valós ügyfél igények alapján készültek.

Egységes megjelenítés

  • Minden levélhez külön elrendezés és kinézet rendelhető hozzá, ami sablonként bármilyen újabb levélhez felhasználható. 
  • A szöveges részeket egy egyszerű szövegszerkesztő felületen lehet létrehozni. Nyers szövegként kerül elmentésre így az akár többféle sablonhoz is hozzárendelhetővé válik. (Akár offline felhasználási lehetőség is adott.)
  • A szoftverrel biztos lehet abban, hogy levelei minden böngészőben és levelezőrendszerben a kívánt módon jelenek meg.
  • A beépített képkezelő és konvertáló funkciónak köszönhetően a levél képi elemek a tartalomhoz illő méretben jelenek meg és az e-mail sajátosságainak megfelelően konvertálódnak át automatikusan.

Rugalmas, azonnal integrálható rendszer

  • A rendszer teljesen független, egyéni adminisztrációs felületen lehet elérni. Az igényeknek megfelelően akár saját szerveren is telepíthető. A weboldallal az egyetlen kapcsolódási pont a hírlevél feliratkozó rész, amely összekötése egyszerű folyamat.
  • Meglévő e-mail címlisták feltöltése többféle formátumban is lehetséges.

E-mail marketing, és spam tanácsadás

  • Amennyiben igényli, tanácsadóink a marketing stratégiájának megfelelő kampány felállításában, és azok kezelésében is segítségetnyújtanak. A hírlevélnél fontos szempont, hogy ne kerüljön a levélszemétbe. Kollégáink tapasztalataikat megosztva segíthetnek, hogy Önnel ez ne fordulhasson elő.
ROMLEX MAILMAN
Weboldal készítés
 
 
Érdekes cikkek

Miért bízza a weboldal készítését profikra?

Nehéz időket élünk, de nem a gazdasági válság hanem a honlap készítés a téma.

A cégek igyekeznek költséget csökkenteni, kézenfekvő  ötletnek tűnik, hogy a honlap készítésén próbálnak spórolni, és így születnek a saját készítésű és a szomszéd által készített weboldalak…

Önmagában nem is lenne gond ha mondjuk egy asztalosmester honlap készítésre adja a fejét, annál inkább ha mondjuk én próbálnék irodabútort eszkábálni… Aki ismer átérzi a hasonlatot

Bizonyára az Ön környezetében van aki vállalkozna honlap készítésre szívességből, vagy egy rekesz sörért.

Ez csábító ajánlatnak tűnhet első hallásra, de az eredmény a legtöbb esetben elborzasztó.

Nyílván ismerőse szívét lelkét beleadta a honlapba, de senki sem lehet egy személyben profi webdesigner, tördelő, programozó, site builder, szövegíró, online marketinges.

Egy profi honlap készítésekor ezek a feladatok mind komoly szerepet kapnak, ezért alkalmazunk mindegyik területen külön szakembereket a hon készítéshez.

A honlap készítés a szakértelmen kívül folyamatos felügyeletet igényel, hiszen a tartalmakat frissíteni kell,  a Google kampányok  és a keresőben való pozíciók feljebbtornázása a  tevékenységet lefedő kulcsszavakra, folyamatos felügyeletet igényel és ez szinte egész napos feladat ha magunknak próbáljuk egy személyben elvégezni mindezt.Tehát időigényes.

 Egy döntéshozónak, még ha van is affinitása a honlap készítéshez, túl drága az ideje ahhoz, hogy egész nap a weboldallal foglalkozzon. Ha felvesz egy főállású informatikus a honlap készítésre, és karbantartásra már magában sokkal többe kerül mintha egy profi webfejlesztő céget bízna meg a honlap készítéssel.

Mindezek mellett a weboldal fejlesztés legfontosabb tényezője, hogy weboldalán keresztül, ügyfeleket, új megrendeléseket szerezzen. Ha nem a megfelelő eszközöket alkalmazza a honlap készítésekor a honlap készítésen megspórolt összeg többszörösétől eshet el.

A weboldal készítés első lépései

A weboldal felépítésének megtervezése

Üzleti weboldal készítés előtt fel kell mérnünk, hogy potenciális célcsoportunknak milyen igényei vannak, és ehhez mérten kell felépítenünk weboldalunkat.

A weblap készítés egyik legfontosabb eleme az érdeklődők számára vonzó és figyelemfelkeltő tartalom.

E mellett egy nagyon fontos tényezőt sokan figyelmen kívűl hagynak a weblap készítés során:

Az érdeklődők információt keresnek az interneten.

A professzionális Weboldal készítés titkai

Ma már minden cég rendelkezik saját céges weboldallal, vagy legalábbis belátta, hogy a potenciális érdeklődői interneten keresztül való megszerzéséhez egy jól működő weblap készítésére van szükség.

Aki ma azt mondja őt ez nem érdekli hamarosan számára is aktuálissá válik a honlap készítés.

Az internetezők elsődleges információszerző csatornája a Google kereső. Ha Cége nem jelenik meg az érdeklődők számára az első néhány találat között a Googleben, átengedi őket a konkurenciához.

Miért tenné ezt?

Szerezze meg az Ön cége ezeket az érdeklődőket!

A megoldás a mi kezünkben van.

SEO, SEA és SEM

SEO (Search Engine Optimization) - Keresőrendszerekre való optimalizálás. Egyszerűbben szólva a SEO olyan műveletek összessége, melyek elősegítik, hogy a weblap minél jobb pozícióba kerüljön a keresőprogramokban. E műveletek egyaránt lehetnek belsők és külsők:


W3C Szabvány PHP Programozás MySQL Adatbázis Javascript programozás jQuery TinyMCE Flash programozás
 
 
 

www.romlex.hu
All rights reserved by ROMLEX. Nileda Investments Kft. 2017 A weblapon feltüntetett árak nem tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t! Linkek | Webmail | Site Map |

0.019623041152954 ms (19)