keresőmarketing ajánlat
Ma már a Google keresőben való megjelenés az első néhány találat között a tevékenységéhez kapcsolódó kulcsszavakra megkerülhetetlen tényezője annak, hogy üzleteket szerezzen az interneten keresztül.
Jelenleg az érdeklődők a tevékenységéhez kapcsolódó kifejezésekre rákeresve a Google keresőben csak a konkurenciáit találják meg?
Miért engedné át nekik a megrendelési szándékkal kereső érdeklődőket?
Ne tegye!
A Google Adwords rendszerben célzottan, és költséghatékonyan jelenhet meg potenciális érdeklődői számára.
• Célzottság
Célzottan, csak azok számára jelenik meg hirdetése akik az Ön által megadott kifejezésekre keresnek, ezáltal a weboldalára érkező látogatók már potenciális megrendelők.
• Díjmentes megjelenés
Ön csak a hirdetésére rákattintó érdeklődők után fizet, maga a megjelenés az egyes keresésekre díjmentes(kattintás alapú hirdetés)
• Azonnali eredmény
A kampány indítása után azonnal megjelenhet hirdetése a megadott kulcsszavakra való keresésekkor.
• Testreszabhatóság
- Ön határozza meg milyen összegben hirdet.
- Bármikor módosíthatja,bővítheti hirdetését, és a kulcsszavakat.
- Bármikor szüneteltetheti, leállíthatja kampányát.
- Területi és nyelvi célzást adhat meg, így még inkább megszólíthatja potenciális célközönségét.
Keresőmarketing szolgáltatásunk részei:
- Kulcsszó lista felépítése
- Hirdetési szövegek megírása
- Kampány struktúra kialakítás
- 24 órás kampányfelügyelet
- Eredmények napi szintű elemzése
- Költség kontroll
- Konkurencia figyelés
- Havi riport
- Optimalizálás
- Stratégiai tanácsadás
- Új eszközök bevezetése
Potenciális érdeklődői célzott és költséghatékony megcélzásához az alábbi eszközök állnak rendelkezésünkre:
1. Jól megfogalmazott hirdetési szöveg, pl:
Google Adwords hirdetés
Jelenítse meg hirdetését itt.
Szerezzen új ügyfeleket még ma!
Romlex.hu
2. A másik nagyon fontos eszköz a megfelelő kulcsszó megtalálása
A potenciális célközönség megszólításához, a keresési szokásokat alapul véve kell megválasztanunk a megfelelő kulcsszavakat. (pl: google hirdetés, keresőmarketing, google adwords). Ezeket az első hónapban az eredményeknek megfelelően folyamatosan figyeljük, hozzáadunk illetve elveszünk kulcsszavakat ha szükséges.
Ez a pontosítás a kulcsszó árára is hatással lesz. A célzottabb kulcsszót olcsóbban adja a rendszer. (Nem ritka a konkurenciához képest 50%-os árkülönbség)
3. A pozíció szerepe és az érkezési oldal
Értelem szerűen minden hirdetőnek az a célja, hogy ő legyen az első az adott kifejezésre. Akkor érhetjük el a legjobb konverziókat, ha az adott kulcsszó, a hirdetési szöveggel, és a landolólappal ahová a kattintással eljuthat weboldalán teljesen összhangban van. Ezáltal lerövidíthetjük a látogatói útvonalat és érdeklődőnk közvetlenül azt kapja amit keresett. Másrészről relevánsnak ítéli a kereső a hirdetésünket , és anélkül , hogy emelnénk a kattintási liciteket előrébb fogunk kerülni a hirdetők között.
Pl. ha google hirdetés szóra keres akkor azt vezessük a keresőmarketinghez bemutató lapunkra.
4. Területi célzás
A potenciális célcsoportjuk elérése érdekében targetálhatjuk kampányunkat területi célzás szerint.
Ennek köszönhetően az Ön által megadott területek régiókban jelennek meg hirdetéseink.
5. Kampányfelügyelet és az eredmények kiértékelése
Munkánk során a nap teljes időszakában felügyeljük a kampányt a kívánt eredmények elérése, és a zökkenőmentes működés érdekében. és az eredményeknek megfelelően optimalizáljuk is azt.
Az adott kampányidőszak eredményeiről riportban tájékoztatjuk Önt, melyen keresztül pontos képet kaphat a keresési szokásokról, illetve meggyőződhet hirdetése hatékonyságáról.
6. költségek
A kampány költségvetése az alábbi tételekből épül fel:
- Hirdetésre szánt összeg, melyet Ön határoz meg, és minden hónapban a Google számlájára szükséges elutalni
- Kampányfelállítási költség, mely tartalmazza a stratégiai tanácsadást, a kulcsszavak kiválasztását, a hirdetési szövegek megírását és landoló oldalak beállítását, csoportokra, vagy akár kulcsszavakra lebontva
- Kampányfelügyeleti költség: mely tartalmazza kampánya egész napos felügyeletét, a folyamatos optimalizálását, az eredmények kiértékelését, a konkurencia elemzését és mindezekről a havi riportban való tájékoztatást
Keresőmarketing szolgáltatásunk díjai:
- A hirdetési keret melynek összegét Ön határozza meg
- A kampány felállításának díja: 49 000 Ft + Áfa weboldal készítése esetén díjtalan!
- A kampány felügyeletének és a folyamatos optimalizálásának díja:min 5000 Ft. + Áfa/hó, vagy a hirdetési költés 10%
Sikerünk az Ügyfeleink sikerében rejlik ezért hosszú távú együttműködést szeretnénk kialakítani partnereinkkel.