ROMLEX Google AdWords hirdetési Ajánlat
Ár: 49000 Ft

Google AdWords hirdetési Ajánlat

keresőmarketing ajánlat

 Ma már a Google keresőben való megjelenés az első néhány találat között a tevékenységéhez kapcsolódó kulcsszavakra megkerülhetetlen tényezője annak, hogy üzleteket szerezzen az interneten keresztül.

 Jelenleg az érdeklődők a tevékenységéhez kapcsolódó kifejezésekre rákeresve a Google keresőben csak a konkurenciáit találják meg?

Miért engedné át nekik a megrendelési szándékkal kereső érdeklődőket?

Ne tegye!

 A Google Adwords rendszerben célzottan, és költséghatékonyan jelenhet meg potenciális érdeklődői számára.



ROMLEX Google AdWords hirdetési Ajánlat konstrukciónk díja 49000 Ft, amely tartalmazza:
 

keresőmarketing ajánlat

Ma már a Google keresőben való megjelenés az első néhány találat között a tevékenységéhez kapcsolódó kulcsszavakra megkerülhetetlen tényezője annak, hogy üzleteket szerezzen az interneten keresztül.

 Jelenleg az érdeklődők a tevékenységéhez kapcsolódó kifejezésekre rákeresve a Google keresőben csak a konkurenciáit találják meg?

Miért engedné át nekik a megrendelési szándékkal kereső érdeklődőket?

Ne tegye!

 A Google Adwords rendszerben célzottan, és költséghatékonyan jelenhet meg potenciális érdeklődői számára.

• Célzottság

Célzottan, csak azok számára jelenik meg hirdetése akik az Ön által megadott kifejezésekre keresnek, ezáltal a weboldalára érkező látogatók már potenciális megrendelők.

• Díjmentes megjelenés

Ön csak a hirdetésére rákattintó érdeklődők után fizet, maga a megjelenés az egyes keresésekre díjmentes(kattintás alapú hirdetés)

• Azonnali eredmény

A kampány indítása után azonnal megjelenhet hirdetése a megadott kulcsszavakra való keresésekkor.

• Testreszabhatóság

  •  Ön határozza meg milyen összegben hirdet.
  •  Bármikor módosíthatja,bővítheti hirdetését, és a kulcsszavakat.
  •  Bármikor szüneteltetheti, leállíthatja kampányát.
  •  Területi és nyelvi célzást adhat meg, így még inkább megszólíthatja potenciális célközönségét.

Keresőmarketing szolgáltatásunk részei:

  •  Kulcsszó lista felépítése
  •  Hirdetési szövegek megírása
  •  Kampány struktúra kialakítás
  •  24 órás kampányfelügyelet
  •  Eredmények napi szintű elemzése
  •  Költség kontroll
  •  Konkurencia figyelés
  •  Havi riport
  •  Optimalizálás
  •  Stratégiai tanácsadás
  •  Új eszközök bevezetése

Potenciális érdeklődői célzott és költséghatékony megcélzásához az alábbi eszközök állnak rendelkezésünkre:

 1. Jól megfogalmazott hirdetési szöveg, pl:

Google Adwords hirdetés
Jelenítse meg hirdetését itt.
Szerezzen új ügyfeleket még ma!
Romlex.hu

 2. A másik nagyon fontos eszköz a megfelelő kulcsszó megtalálása

 A potenciális célközönség megszólításához, a keresési szokásokat alapul véve kell megválasztanunk a megfelelő kulcsszavakat. (pl: google hirdetés, keresőmarketing, google adwords). Ezeket az első hónapban az eredményeknek megfelelően folyamatosan figyeljük, hozzáadunk illetve elveszünk kulcsszavakat ha szükséges.

 Ez a pontosítás a kulcsszó árára is hatással lesz. A célzottabb kulcsszót olcsóbban adja a rendszer. (Nem ritka a konkurenciához képest 50%-os árkülönbség)

 3. A pozíció szerepe és az érkezési oldal

 Értelem szerűen minden hirdetőnek az a célja, hogy ő legyen az első az adott kifejezésre. Akkor érhetjük el a legjobb konverziókat, ha az adott kulcsszó, a hirdetési szöveggel, és a landolólappal ahová a kattintással eljuthat weboldalán teljesen összhangban van. Ezáltal lerövidíthetjük a látogatói útvonalat és érdeklődőnk közvetlenül azt kapja amit keresett. Másrészről relevánsnak ítéli a kereső a hirdetésünket , és anélkül , hogy emelnénk a kattintási liciteket előrébb fogunk kerülni a hirdetők között.

Pl. ha google hirdetés szóra keres akkor azt vezessük a keresőmarketinghez bemutató lapunkra.

4. Területi célzás

A potenciális célcsoportjuk elérése érdekében targetálhatjuk kampányunkat területi célzás szerint.

Ennek köszönhetően az Ön által megadott területek régiókban jelennek meg hirdetéseink.

5. Kampányfelügyelet és az eredmények kiértékelése

Munkánk során a nap teljes időszakában felügyeljük a kampányt a kívánt eredmények elérése, és a zökkenőmentes működés érdekében. és az eredményeknek megfelelően optimalizáljuk is azt.

Az adott kampányidőszak eredményeiről riportban tájékoztatjuk Önt, melyen keresztül pontos képet kaphat a keresési szokásokról, illetve meggyőződhet hirdetése hatékonyságáról.

6. költségek

A kampány költségvetése az alábbi tételekből épül fel:

  •  Hirdetésre szánt összeg, melyet Ön határoz meg, és minden hónapban a Google számlájára szükséges elutalni
  •  Kampányfelállítási költség, mely tartalmazza a stratégiai tanácsadást, a kulcsszavak kiválasztását, a hirdetési szövegek megírását és landoló oldalak beállítását, csoportokra, vagy akár kulcsszavakra lebontva
  •  Kampányfelügyeleti költség: mely tartalmazza kampánya egész napos felügyeletét, a folyamatos optimalizálását, az eredmények kiértékelését, a konkurencia elemzését és mindezekről a havi riportban való tájékoztatást

Keresőmarketing szolgáltatásunk díjai:

  • A hirdetési keret melynek összegét Ön határozza meg
  • A kampány felállításának díja: 49 000 Ft + Áfa weboldal készítése esetén díjtalan!
  • A kampány felügyeletének és a folyamatos optimalizálásának díja:min 5000 Ft. + Áfa/hó, vagy a hirdetési költés 10%

 Sikerünk az Ügyfeleink sikerében rejlik ezért hosszú távú együttműködést szeretnénk kialakítani partnereinkkel.

További csomagjaink:


ROMLEX Komplex csomag

Komplex csomag

A ROMLEX Komplex konstrukciója ahhoz kínál teljes körű megoldást, hogy érdeklődői megtalálhassák Cégét az interneten, és ott közvetlenül azt az információt kapják meg amire szükségük van és azonnal fel is vehessék Önökkel a kapcsolatot. Csomagunk tartalmaz minden funkciót ahhoz, hogy weboldala egy bevételtermelő eszköz legyen.



Ára:
85000 Ft
ROMLEX Exclusive csomag

Exclusive csomag

  • Különleges arculatot szeretne weboldalán, amely megragadja látogatóit?
  • Szeretne érdeklődői számára presztizst és minőséget sugározni?
  • Megálmodott valamit ami tükrözi egyéniségét vagy cége volumenét


Ára:
350000 Ft
ROMLEX Webáruház csomag

Webáruház csomag

Az internetezők elsődleges információszerző csatornája a Google kereső, és már a vásárlások jelentős része is webáruházakon keresztül történik. Ha Cége nem jelenik meg az érdeklődők számára az első néhány találat között a Googleben, átengedi őket a konkurenciához.


Miért tenné ezt?
Szerezze meg az Ön cége ezeket az érdeklődőket!
És hogyan lesznek az érdeklődőkből vásárlók?
A megoldás a mi kezünkben van.

Szeretné ha potenciális érdeklődői termékei nevére rákeresve a Google keresőben közvetlenül megtalálhatnák weboldalát, és ott néhány kattintással meg is vásárolhatnák az általuk keresett terméket? Termeljen valódi, mérhető profitot az interneten keresztül!



Ára:
279000 Ft
 
Érdekes cikkek

Drága vagy olcsó weboldal készítése: mi a különbség? (1rész)

Mennyiben függ a konverzió szintje a professzionális weblap készítés minőségétől? Mit nyerhetünk egy olcsó, s mit egy drága weboldallal?

Hogyan befolyásolja a weboldalom, hogy 1.000 vagy 10.000 eurót költök-e rá, s mit kapok ebből vissza? Milyen hatásai vannak az Ön piaci szegmensében annak, hogy mennyit fektet a honlapjába?

 

Weboldal készítés – Milyen szempontok alapján épül fel egy igazán hatékony weboldal?

Ha az Ön célja több annál, mint egy weboldal amely bemutatja vállalkozását, termékeit vagy szolgáltatásait, hanem arra törekszik, hogy versenytársai közül kiemelkedjen webes megjelenése, ezáltal megszólíthassa potenciális érdeklődőit, tisztában kell lenni, hogyan épül fel egy igazán hatékony weboldal.

Felmerül a kérdés, mik azok a szempontok amiket figyelembe kell venni a weboldal készítés során, milyen valójában egy igazán jó weboldal:

A hatékony weboldal szempontjaiért olvassa el a teljes cikket.

A weboldal készítés első lépései

A weboldal felépítésének megtervezése

Üzleti weboldal készítés előtt fel kell mérnünk, hogy potenciális célcsoportunknak milyen igényei vannak, és ehhez mérten kell felépítenünk weboldalunkat.

A weblap készítés egyik legfontosabb eleme az érdeklődők számára vonzó és figyelemfelkeltő tartalom.

E mellett egy nagyon fontos tényezőt sokan figyelmen kívűl hagynak a weblap készítés során:

Az érdeklődők információt keresnek az interneten.

Weboldal készítés - Effektív Weboldal kívülről és belülről

Ha a honlap készítéskor beépítették a megfelelő webanalítikai mérőkódokat, és használja is a rendszert, valószínűleg feltűnt már Önnek a riportok megtekintése után, hogy vannak olyan látogatók, akik egy perc után kilépnek a honlapról.
Ezeknek a látogatóknak valamilyen százaléka csak véletlenül került a honlapjára, de a látogatók többsége – akik potenciális ügyfelek és csak azért nem lettek valós ügyfelei, mert honlapja nem keltette fel érdeklődésüket. Ez a cikk a „Hogyan keltsük fel a látogató érdeklődését?” kérdésre adja meg a választ.

W3C Szabvány PHP Programozás MySQL Adatbázis Javascript programozás jQuery TinyMCE Flash programozás
 
 
 

www.romlex.hu
All rights reserved by ROMLEX. Nileda Investments Kft. 2024 A weblapon feltüntetett árak nem tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t! Linkek | Webmail | Site Map | ÁSZF

0.012825012207031 ms (20)