Keresőmarketing, SEM

Webáruház

Ma már a Google keresőben való megjelenés az első néhány találat között
a tevékenységéhez kapcsolódó kulcsszavakra megkerülhetetlen tényezője annak,
hogy üzleteket szerezzen az interneten keresztül.

Jelenleg az érdeklődők a tevékenységéhez kapcsolódó kifejezésekre rákeresve a Google keresőben csak a konkurenciáit találják meg?

Miért engedné át nekik a megrendelési szándékkal kereső érdeklődőket?

A keresőmarketing révén célzottan, és költséghatékonyan jelenhet meg potenciális érdeklődői számára.

PDFMegrendelőlap letöltése





Célzott marketing

A Google Adwords rendszerében célzottan, csak azok számára jelenik meg hirdetése akik az Ön által megadott kifejezésekre keresnek, ezáltal a weboldalára érkező látogatók már potenciális megrendelők.

Díjmentes megjelenés

A keresőmarketinggel Ön csak a hirdetésére rákattintó érdeklődők után fizet, maga a megjelenés az egyes keresésekre díjmentes(PPC kattintás alapú hirdetés).

Azonnali eredmény

keresőmarketing kampány indítása után azonnal megjelenhet hirdetése a megadott kulcsszavakra való keresések alkalmával.

Testreszabhatóság

  • Ön határozza meg milyen összegben hirdet.
  • Bármikor módosíthatja,bővítheti hirdetését, és a kulcsszavakat.
  • Bármikor szüneteltetheti, leállíthatja keresőmarketing kampányát.
  • Területi és nyelvi célzást adhat meg, így még inkább megszólíthatja potenciális célközönségét.

Keresőmarketing szolgáltatásunk részei:

  •   Folyamatos kampányfelügyelet
  •   Eredmények elemzése
  •   Költség kontroll
  •   Konkurencia figyelés
  •   Havi riport
  •   Kampány optimalizálás
  •   Stratégiai tanácsadás
  •   Új eszközök bevezetése

Potenciális érdeklődői célzott és költséghatékony megcélzásához az alábbi eszközök állnak rendelkezésünkre:

1. Jól megfogalmazott hirdetési szöveg, pl:
Google Adwords hirdetés

Jelenítse meg hirdetését itt.
Szerezzen új ügyfeleket még ma!
www.Romlex.hu

2. A keresőmarketing másik nagyon fontos eszköze a megfelelő kulcsszó megtalálása

A potenciális célközönség megszólításához, a keresési szokásokat alapul véve kell megválasztanunk a megfelelő kulcsszavakat (pl: google hirdetés, keresőmarketing, google adwords). Ezeket az első hónapban az eredményeknek megfelelően folyamatosan figyeljük, hozzáadunk illetve elveszünk kulcsszavakat, ha szükséges.

Az említett pontosítás a kulcsszó árára is hatással lesz. A célzottabb kulcsszót olcsóbban adja a rendszer. (Nem ritka a konkurenciához képest 50%-os árkülönbség.)

3. A pozíció szerepe, és az érkezési oldal

Értelem szerűen minden hirdetőnek az a célja, hogy ő legyen az első a találati listán az adott kifejezésre. Keresőmarketing kampányunkkal akkor érhetjük el a legjobb eredményeket, ha az adott kulcsszó, a hirdetési szöveggel, és a landolólappal (ahová a kattintással eljuthat weboldalán) teljesen összhangban van. Ezáltal lerövidíthetjük a látogatói útvonalat, és érdeklődőnk közvetlenül azt kapja amit keresett. Másrészről relevánsnak ítéli a kereső a hirdetésünket , és anélkül, hogy emelnénk a kattintási liciteket előrébb fogunk kerülni a hirdetők között.

4. Területi célzás

A potenciális célcsoportjuk elérése érdekében irányíthatjuk kampányunkat területi célzás szerint.

Ennek köszönhetően az Ön által megadott területeken és régiókban jelennek meg hirdetései.

5. Kampányfelügyelet és az eredmények kiértékelése

Munkánk során a nap teljes időszakában felügyeljük a kampányt a kívánt eredmények elérése, és a zökkenőmentes működés érdekében; valamint az eredményeknek megfelelően optimalizáljuk is azt.

Az adott kampányidőszak eredményeiről riportban tájékoztatjuk Önt, melyen keresztül pontos képet kaphat a keresési szokásokról, illetve meggyőződhet hirdetése hatékonyságáról.

6. költségek

A keresőmarketing költségvetése az alábbi tételekből épül fel:

  • Hirdetésre szánt összeg, melyet Ön határoz meg, és minden hónapban a Google számlájára szükséges elutalni
  • Keresőmarketing kampányfelállítási költség, mely tartalmazza a stratégiai tanácsadást, a kulcsszavak kiválasztását, a hirdetési szövegek megírását és landoló oldalak beállítását, csoportokra, vagy akár kulcsszavakra lebontva.
  • Kampányfelügyeleti költség: mely tartalmazza kampánya egész napos felügyeletét, a folyamatos optimalizálását, az eredmények kiértékelését, a konkurencia elemzését, és mindezekről a havi riportban való tájékoztatást.


Ha a keresőmarketing felkeltette érdeklődését, és szeretne a Google-ben hirdetni, KÉRJEN AJÁNLATOT még ma!

Weboldal készítés
 
 
Érdekes cikkek

A webshop és előnyei

Az elektronikus kereskedelem ( Webáruház készítés) nem csupán a vásárlás-eladás műveleteit foglalja magába, hanem biztosítja egy olyan zárt láncolat létrehozását (ld. az ábrát), amelyben bennfoglaltatnak a termék iránti kereslet felkeltésének elemei, a terjesztés, valamint az értékesítést követő szolgáltatások és a partnerek közötti együttműködés automatizálása.

Azonban a a webkereskedelem lehetőségeit sem szabad túlértékelnünk. A web-kereskedelem fejlődésésének története során megélt egy bizonyos eufórikus korszakot, ez az úgynevezett internetes boom.

 

Weboldal készítés - Effektív Weboldal kívülről és belülről

Ha a honlap készítéskor beépítették a megfelelő webanalítikai mérőkódokat, és használja is a rendszert, valószínűleg feltűnt már Önnek a riportok megtekintése után, hogy vannak olyan látogatók, akik egy perc után kilépnek a honlapról.
Ezeknek a látogatóknak valamilyen százaléka csak véletlenül került a honlapjára, de a látogatók többsége – akik potenciális ügyfelek és csak azért nem lettek valós ügyfelei, mert honlapja nem keltette fel érdeklődésüket. Ez a cikk a „Hogyan keltsük fel a látogató érdeklődését?” kérdésre adja meg a választ.

A tartalom szerepe a weboldal készítésben

A megfelelő releváns tartalom megírásának kettős szerepe van.

A weboldal célja elsősorban az érdeklődők megszólítása, figyelmük felkeltése és a bizalom építés. A jól felépített, megfogalmazott tartalom létfontosságú a látogatók megszólításához, és a Google keresőben való előrejutáshoz egyaránt.

SEO, SEA és SEM

SEO (Search Engine Optimization) - Keresőrendszerekre való optimalizálás. Egyszerűbben szólva a SEO olyan műveletek összessége, melyek elősegítik, hogy a weblap minél jobb pozícióba kerüljön a keresőprogramokban. E műveletek egyaránt lehetnek belsők és külsők:


W3C Szabvány PHP Programozás MySQL Adatbázis Javascript programozás jQuery TinyMCE Flash programozás
 
 
 

www.romlex.hu
All rights reserved by ROMLEX. Nileda Investments Kft. 2017 A weblapon feltüntetett árak nem tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t! Linkek | Webmail | Site Map |

0.013731002807617 ms (19)