Keresőmarketing, SEM

Webáruház

Ma már a Google keresőben való megjelenés az első néhány találat között
a tevékenységéhez kapcsolódó kulcsszavakra megkerülhetetlen tényezője annak,
hogy üzleteket szerezzen az interneten keresztül.

Jelenleg az érdeklődők a tevékenységéhez kapcsolódó kifejezésekre rákeresve a Google keresőben csak a konkurenciáit találják meg?

Miért engedné át nekik a megrendelési szándékkal kereső érdeklődőket?

A keresőmarketing révén célzottan, és költséghatékonyan jelenhet meg potenciális érdeklődői számára.

PDFMegrendelőlap letöltése





Célzott marketing

A Google Adwords rendszerében célzottan, csak azok számára jelenik meg hirdetése akik az Ön által megadott kifejezésekre keresnek, ezáltal a weboldalára érkező látogatók már potenciális megrendelők.

Díjmentes megjelenés

A keresőmarketinggel Ön csak a hirdetésére rákattintó érdeklődők után fizet, maga a megjelenés az egyes keresésekre díjmentes(PPC kattintás alapú hirdetés).

Azonnali eredmény

keresőmarketing kampány indítása után azonnal megjelenhet hirdetése a megadott kulcsszavakra való keresések alkalmával.

Testreszabhatóság

  • Ön határozza meg milyen összegben hirdet.
  • Bármikor módosíthatja,bővítheti hirdetését, és a kulcsszavakat.
  • Bármikor szüneteltetheti, leállíthatja keresőmarketing kampányát.
  • Területi és nyelvi célzást adhat meg, így még inkább megszólíthatja potenciális célközönségét.

Keresőmarketing szolgáltatásunk részei:

  •   Folyamatos kampányfelügyelet
  •   Eredmények elemzése
  •   Költség kontroll
  •   Konkurencia figyelés
  •   Havi riport
  •   Kampány optimalizálás
  •   Stratégiai tanácsadás
  •   Új eszközök bevezetése

Potenciális érdeklődői célzott és költséghatékony megcélzásához az alábbi eszközök állnak rendelkezésünkre:

1. Jól megfogalmazott hirdetési szöveg, pl:
Google Adwords hirdetés

Jelenítse meg hirdetését itt.
Szerezzen új ügyfeleket még ma!
www.Romlex.hu

2. A keresőmarketing másik nagyon fontos eszköze a megfelelő kulcsszó megtalálása

A potenciális célközönség megszólításához, a keresési szokásokat alapul véve kell megválasztanunk a megfelelő kulcsszavakat (pl: google hirdetés, keresőmarketing, google adwords). Ezeket az első hónapban az eredményeknek megfelelően folyamatosan figyeljük, hozzáadunk illetve elveszünk kulcsszavakat, ha szükséges.

Az említett pontosítás a kulcsszó árára is hatással lesz. A célzottabb kulcsszót olcsóbban adja a rendszer. (Nem ritka a konkurenciához képest 50%-os árkülönbség.)

3. A pozíció szerepe, és az érkezési oldal

Értelem szerűen minden hirdetőnek az a célja, hogy ő legyen az első a találati listán az adott kifejezésre. Keresőmarketing kampányunkkal akkor érhetjük el a legjobb eredményeket, ha az adott kulcsszó, a hirdetési szöveggel, és a landolólappal (ahová a kattintással eljuthat weboldalán) teljesen összhangban van. Ezáltal lerövidíthetjük a látogatói útvonalat, és érdeklődőnk közvetlenül azt kapja amit keresett. Másrészről relevánsnak ítéli a kereső a hirdetésünket , és anélkül, hogy emelnénk a kattintási liciteket előrébb fogunk kerülni a hirdetők között.

4. Területi célzás

A potenciális célcsoportjuk elérése érdekében irányíthatjuk kampányunkat területi célzás szerint.

Ennek köszönhetően az Ön által megadott területeken és régiókban jelennek meg hirdetései.

5. Kampányfelügyelet és az eredmények kiértékelése

Munkánk során a nap teljes időszakában felügyeljük a kampányt a kívánt eredmények elérése, és a zökkenőmentes működés érdekében; valamint az eredményeknek megfelelően optimalizáljuk is azt.

Az adott kampányidőszak eredményeiről riportban tájékoztatjuk Önt, melyen keresztül pontos képet kaphat a keresési szokásokról, illetve meggyőződhet hirdetése hatékonyságáról.

6. költségek

A keresőmarketing költségvetése az alábbi tételekből épül fel:

  • Hirdetésre szánt összeg, melyet Ön határoz meg, és minden hónapban a Google számlájára szükséges elutalni
  • Keresőmarketing kampányfelállítási költség, mely tartalmazza a stratégiai tanácsadást, a kulcsszavak kiválasztását, a hirdetési szövegek megírását és landoló oldalak beállítását, csoportokra, vagy akár kulcsszavakra lebontva.
  • Kampányfelügyeleti költség: mely tartalmazza kampánya egész napos felügyeletét, a folyamatos optimalizálását, az eredmények kiértékelését, a konkurencia elemzését, és mindezekről a havi riportban való tájékoztatást.


Ha a keresőmarketing felkeltette érdeklődését, és szeretne a Google-ben hirdetni, KÉRJEN AJÁNLATOT még ma!

Weboldal készítés
 
 
Érdekes cikkek

SEO, SEA és SEM

SEO (Search Engine Optimization) - Keresőrendszerekre való optimalizálás. Egyszerűbben szólva a SEO olyan műveletek összessége, melyek elősegítik, hogy a weblap minél jobb pozícióba kerüljön a keresőprogramokban. E műveletek egyaránt lehetnek belsők és külsők:


Weboldal készítés – Milyen szempontok alapján épül fel egy igazán hatékony weboldal?

Ha az Ön célja több annál, mint egy weboldal amely bemutatja vállalkozását, termékeit vagy szolgáltatásait, hanem arra törekszik, hogy versenytársai közül kiemelkedjen webes megjelenése, ezáltal megszólíthassa potenciális érdeklődőit, tisztában kell lenni, hogyan épül fel egy igazán hatékony weboldal.

Felmerül a kérdés, mik azok a szempontok amiket figyelembe kell venni a weboldal készítés során, milyen valójában egy igazán jó weboldal...

Miért bízza a weboldal készítését profikra?

Nehéz időket élünk, de nem a gazdasági válság hanem a honlap készítés a téma.

A cégek igyekeznek költséget csökkenteni, kézenfekvő  ötletnek tűnik, hogy a honlap készítésén próbálnak spórolni, és így születnek a saját készítésű és a szomszéd által készített weboldalak…

Önmagában nem is lenne gond ha mondjuk egy asztalosmester honlap készítésre adja a fejét, annál inkább ha mondjuk én próbálnék irodabútort eszkábálni… Aki ismer átérzi a hasonlatot

Bizonyára az Ön környezetében van aki vállalkozna honlap készítésre szívességből, vagy egy rekesz sörért.

Ez csábító ajánlatnak tűnhet első hallásra, de az eredmény a legtöbb esetben elborzasztó.

Nyílván ismerőse szívét lelkét beleadta a honlapba, de senki sem lehet egy személyben profi webdesigner, tördelő, programozó, site builder, szövegíró, online marketinges.

Egy profi honlap készítésekor ezek a feladatok mind komoly szerepet kapnak, ezért alkalmazunk mindegyik területen külön szakembereket a hon készítéshez.

A honlap készítés a szakértelmen kívül folyamatos felügyeletet igényel, hiszen a tartalmakat frissíteni kell,  a Google kampányok  és a keresőben való pozíciók feljebbtornázása a  tevékenységet lefedő kulcsszavakra, folyamatos felügyeletet igényel és ez szinte egész napos feladat ha magunknak próbáljuk egy személyben elvégezni mindezt.Tehát időigényes.

 Egy döntéshozónak, még ha van is affinitása a honlap készítéshez, túl drága az ideje ahhoz, hogy egész nap a weboldallal foglalkozzon. Ha felvesz egy főállású informatikus a honlap készítésre, és karbantartásra már magában sokkal többe kerül mintha egy profi webfejlesztő céget bízna meg a honlap készítéssel.

Mindezek mellett a weboldal fejlesztés legfontosabb tényezője, hogy weboldalán keresztül, ügyfeleket, új megrendeléseket szerezzen. Ha nem a megfelelő eszközöket alkalmazza a honlap készítésekor a honlap készítésen megspórolt összeg többszörösétől eshet el.

A weboldal készítés első lépései

A weboldal felépítésének megtervezése

Üzleti weboldal készítés előtt fel kell mérnünk, hogy potenciális célcsoportunknak milyen igényei vannak, és ehhez mérten kell felépítenünk weboldalunkat.

A weblap készítés egyik legfontosabb eleme az érdeklődők számára vonzó és figyelemfelkeltő tartalom.

E mellett egy nagyon fontos tényezőt sokan figyelmen kívűl hagynak a weblap készítés során:

Az érdeklődők információt keresnek az interneten.

W3C Szabvány PHP Programozás MySQL Adatbázis Javascript programozás jQuery TinyMCE Flash programozás
 
 
 

www.romlex.hu
All rights reserved by ROMLEX. Nileda Investments Kft. 2023 A weblapon feltüntetett árak nem tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t! Linkek | Webmail | Site Map | ÁSZF

0.0095999240875244 ms (19)