Ma már a Google keresőben való megjelenés az első néhány találat között
a tevékenységéhez kapcsolódó kulcsszavakra megkerülhetetlen tényezője annak,
hogy üzleteket szerezzen az interneten keresztül.
Jelenleg az érdeklődők a tevékenységéhez kapcsolódó kifejezésekre rákeresve a Google keresőben csak a konkurenciáit találják meg?
Miért engedné át nekik a megrendelési szándékkal kereső érdeklődőket?
A keresőmarketing révén célzottan, és költséghatékonyan jelenhet meg potenciális érdeklődői számára.
Célzott marketing
A Google Adwords rendszerében célzottan, csak azok számára jelenik meg hirdetése akik az Ön által megadott kifejezésekre keresnek, ezáltal a weboldalára érkező látogatók már potenciális megrendelők.
Díjmentes megjelenés
A keresőmarketinggel Ön csak a hirdetésére rákattintó érdeklődők után fizet, maga a megjelenés az egyes keresésekre díjmentes(PPC kattintás alapú hirdetés).
Azonnali eredmény
A keresőmarketing kampány indítása után azonnal megjelenhet hirdetése a megadott kulcsszavakra való keresések alkalmával.
Testreszabhatóság
- Ön határozza meg milyen összegben hirdet.
- Bármikor módosíthatja,bővítheti hirdetését, és a kulcsszavakat.
- Bármikor szüneteltetheti, leállíthatja keresőmarketing kampányát.
- Területi és nyelvi célzást adhat meg, így még inkább megszólíthatja potenciális célközönségét.
Keresőmarketing szolgáltatásunk részei:
- Folyamatos kampányfelügyelet
- Eredmények elemzése
- Költség kontroll
- Konkurencia figyelés
| - Havi riport
- Kampány optimalizálás
- Stratégiai tanácsadás
- Új eszközök bevezetése
|
Potenciális érdeklődői célzott és költséghatékony megcélzásához az alábbi eszközök állnak rendelkezésünkre:
1. Jól megfogalmazott hirdetési szöveg, pl:
Google Adwords hirdetés
Jelenítse meg hirdetését itt.
Szerezzen új ügyfeleket még ma!
www.Romlex.hu
2. A keresőmarketing másik nagyon fontos eszköze a megfelelő kulcsszó megtalálása
A potenciális célközönség megszólításához, a keresési szokásokat alapul véve kell megválasztanunk a megfelelő kulcsszavakat (pl: google hirdetés, keresőmarketing, google adwords). Ezeket az első hónapban az eredményeknek megfelelően folyamatosan figyeljük, hozzáadunk illetve elveszünk kulcsszavakat, ha szükséges.
Az említett pontosítás a kulcsszó árára is hatással lesz. A célzottabb kulcsszót olcsóbban adja a rendszer. (Nem ritka a konkurenciához képest 50%-os árkülönbség.)
3. A pozíció szerepe, és az érkezési oldal
Értelem szerűen minden hirdetőnek az a célja, hogy ő legyen az első a találati listán az adott kifejezésre. Keresőmarketing kampányunkkal akkor érhetjük el a legjobb eredményeket, ha az adott kulcsszó, a hirdetési szöveggel, és a landolólappal (ahová a kattintással eljuthat weboldalán) teljesen összhangban van. Ezáltal lerövidíthetjük a látogatói útvonalat, és érdeklődőnk közvetlenül azt kapja amit keresett. Másrészről relevánsnak ítéli a kereső a hirdetésünket , és anélkül, hogy emelnénk a kattintási liciteket előrébb fogunk kerülni a hirdetők között.
4. Területi célzás
A potenciális célcsoportjuk elérése érdekében irányíthatjuk kampányunkat területi célzás szerint.
Ennek köszönhetően az Ön által megadott területeken és régiókban jelennek meg hirdetései.
5. Kampányfelügyelet és az eredmények kiértékelése
Munkánk során a nap teljes időszakában felügyeljük a kampányt a kívánt eredmények elérése, és a zökkenőmentes működés érdekében; valamint az eredményeknek megfelelően optimalizáljuk is azt.
Az adott kampányidőszak eredményeiről riportban tájékoztatjuk Önt, melyen keresztül pontos képet kaphat a keresési szokásokról, illetve meggyőződhet hirdetése hatékonyságáról.
6. költségek
A keresőmarketing költségvetése az alábbi tételekből épül fel:
- Hirdetésre szánt összeg, melyet Ön határoz meg, és minden hónapban a Google számlájára szükséges elutalni
- Keresőmarketing kampányfelállítási költség, mely tartalmazza a stratégiai tanácsadást, a kulcsszavak kiválasztását, a hirdetési szövegek megírását és landoló oldalak beállítását, csoportokra, vagy akár kulcsszavakra lebontva.
- Kampányfelügyeleti költség: mely tartalmazza kampánya egész napos felügyeletét, a folyamatos optimalizálását, az eredmények kiértékelését, a konkurencia elemzését, és mindezekről a havi riportban való tájékoztatást.
Ha a keresőmarketing felkeltette érdeklődését, és szeretne a Google-ben hirdetni, KÉRJEN AJÁNLATOT még ma!