Keresőmarketing, SEM

Webáruház

Ma már a Google keresőben való megjelenés az első néhány találat között
a tevékenységéhez kapcsolódó kulcsszavakra megkerülhetetlen tényezője annak,
hogy üzleteket szerezzen az interneten keresztül.

Jelenleg az érdeklődők a tevékenységéhez kapcsolódó kifejezésekre rákeresve a Google keresőben csak a konkurenciáit találják meg?

Miért engedné át nekik a megrendelési szándékkal kereső érdeklődőket?

A keresőmarketing révén célzottan, és költséghatékonyan jelenhet meg potenciális érdeklődői számára.

PDFMegrendelőlap letöltése





Célzott marketing

A Google Adwords rendszerében célzottan, csak azok számára jelenik meg hirdetése akik az Ön által megadott kifejezésekre keresnek, ezáltal a weboldalára érkező látogatók már potenciális megrendelők.

Díjmentes megjelenés

A keresőmarketinggel Ön csak a hirdetésére rákattintó érdeklődők után fizet, maga a megjelenés az egyes keresésekre díjmentes(PPC kattintás alapú hirdetés).

Azonnali eredmény

keresőmarketing kampány indítása után azonnal megjelenhet hirdetése a megadott kulcsszavakra való keresések alkalmával.

Testreszabhatóság

  • Ön határozza meg milyen összegben hirdet.
  • Bármikor módosíthatja,bővítheti hirdetését, és a kulcsszavakat.
  • Bármikor szüneteltetheti, leállíthatja keresőmarketing kampányát.
  • Területi és nyelvi célzást adhat meg, így még inkább megszólíthatja potenciális célközönségét.

Keresőmarketing szolgáltatásunk részei:

  •   Folyamatos kampányfelügyelet
  •   Eredmények elemzése
  •   Költség kontroll
  •   Konkurencia figyelés
  •   Havi riport
  •   Kampány optimalizálás
  •   Stratégiai tanácsadás
  •   Új eszközök bevezetése

Potenciális érdeklődői célzott és költséghatékony megcélzásához az alábbi eszközök állnak rendelkezésünkre:

1. Jól megfogalmazott hirdetési szöveg, pl:
Google Adwords hirdetés

Jelenítse meg hirdetését itt.
Szerezzen új ügyfeleket még ma!
www.Romlex.hu

2. A keresőmarketing másik nagyon fontos eszköze a megfelelő kulcsszó megtalálása

A potenciális célközönség megszólításához, a keresési szokásokat alapul véve kell megválasztanunk a megfelelő kulcsszavakat (pl: google hirdetés, keresőmarketing, google adwords). Ezeket az első hónapban az eredményeknek megfelelően folyamatosan figyeljük, hozzáadunk illetve elveszünk kulcsszavakat, ha szükséges.

Az említett pontosítás a kulcsszó árára is hatással lesz. A célzottabb kulcsszót olcsóbban adja a rendszer. (Nem ritka a konkurenciához képest 50%-os árkülönbség.)

3. A pozíció szerepe, és az érkezési oldal

Értelem szerűen minden hirdetőnek az a célja, hogy ő legyen az első a találati listán az adott kifejezésre. Keresőmarketing kampányunkkal akkor érhetjük el a legjobb eredményeket, ha az adott kulcsszó, a hirdetési szöveggel, és a landolólappal (ahová a kattintással eljuthat weboldalán) teljesen összhangban van. Ezáltal lerövidíthetjük a látogatói útvonalat, és érdeklődőnk közvetlenül azt kapja amit keresett. Másrészről relevánsnak ítéli a kereső a hirdetésünket , és anélkül, hogy emelnénk a kattintási liciteket előrébb fogunk kerülni a hirdetők között.

4. Területi célzás

A potenciális célcsoportjuk elérése érdekében irányíthatjuk kampányunkat területi célzás szerint.

Ennek köszönhetően az Ön által megadott területeken és régiókban jelennek meg hirdetései.

5. Kampányfelügyelet és az eredmények kiértékelése

Munkánk során a nap teljes időszakában felügyeljük a kampányt a kívánt eredmények elérése, és a zökkenőmentes működés érdekében; valamint az eredményeknek megfelelően optimalizáljuk is azt.

Az adott kampányidőszak eredményeiről riportban tájékoztatjuk Önt, melyen keresztül pontos képet kaphat a keresési szokásokról, illetve meggyőződhet hirdetése hatékonyságáról.

6. költségek

A keresőmarketing költségvetése az alábbi tételekből épül fel:

  • Hirdetésre szánt összeg, melyet Ön határoz meg, és minden hónapban a Google számlájára szükséges elutalni
  • Keresőmarketing kampányfelállítási költség, mely tartalmazza a stratégiai tanácsadást, a kulcsszavak kiválasztását, a hirdetési szövegek megírását és landoló oldalak beállítását, csoportokra, vagy akár kulcsszavakra lebontva.
  • Kampányfelügyeleti költség: mely tartalmazza kampánya egész napos felügyeletét, a folyamatos optimalizálását, az eredmények kiértékelését, a konkurencia elemzését, és mindezekről a havi riportban való tájékoztatást.


Ha a keresőmarketing felkeltette érdeklődését, és szeretne a Google-ben hirdetni, KÉRJEN AJÁNLATOT még ma!

Weboldal készítés
 
 
Érdekes cikkek

A tartalom szerepe a weboldal készítésben

A megfelelő releváns tartalom megírásának kettős szerepe van.

A weboldal célja elsősorban az érdeklődők megszólítása, figyelmük felkeltése és a bizalom építés. A jól felépített, megfogalmazott tartalom létfontosságú a látogatók megszólításához, és a Google keresőben való előrejutáshoz egyaránt.

Miért bízza a weboldal készítését profikra?

Nehéz időket élünk, de nem a gazdasági válság hanem a honlap készítés a téma.

A cégek igyekeznek költséget csökkenteni, kézenfekvő  ötletnek tűnik, hogy a honlap készítésén próbálnak spórolni, és így születnek a saját készítésű és a szomszéd által készített weboldalak…

Önmagában nem is lenne gond ha mondjuk egy asztalosmester honlap készítésre adja a fejét, annál inkább ha mondjuk én próbálnék irodabútort eszkábálni… Aki ismer átérzi a hasonlatot

Bizonyára az Ön környezetében van aki vállalkozna honlap készítésre szívességből, vagy egy rekesz sörért.

Ez csábító ajánlatnak tűnhet első hallásra, de az eredmény a legtöbb esetben elborzasztó.

Nyílván ismerőse szívét lelkét beleadta a honlapba, de senki sem lehet egy személyben profi webdesigner, tördelő, programozó, site builder, szövegíró, online marketinges.

Egy profi honlap készítésekor ezek a feladatok mind komoly szerepet kapnak, ezért alkalmazunk mindegyik területen külön szakembereket a hon készítéshez.

A honlap készítés a szakértelmen kívül folyamatos felügyeletet igényel, hiszen a tartalmakat frissíteni kell,  a Google kampányok  és a keresőben való pozíciók feljebbtornázása a  tevékenységet lefedő kulcsszavakra, folyamatos felügyeletet igényel és ez szinte egész napos feladat ha magunknak próbáljuk egy személyben elvégezni mindezt.Tehát időigényes.

 Egy döntéshozónak, még ha van is affinitása a honlap készítéshez, túl drága az ideje ahhoz, hogy egész nap a weboldallal foglalkozzon. Ha felvesz egy főállású informatikus a honlap készítésre, és karbantartásra már magában sokkal többe kerül mintha egy profi webfejlesztő céget bízna meg a honlap készítéssel.

Mindezek mellett a weboldal fejlesztés legfontosabb tényezője, hogy weboldalán keresztül, ügyfeleket, új megrendeléseket szerezzen. Ha nem a megfelelő eszközöket alkalmazza a honlap készítésekor a honlap készítésen megspórolt összeg többszörösétől eshet el.

Weboldal készítés - Effektív Weboldal kívülről és belülről

Ha a honlap készítéskor beépítették a megfelelő webanalítikai mérőkódokat, és használja is a rendszert, valószínűleg feltűnt már Önnek a riportok megtekintése után, hogy vannak olyan látogatók, akik egy perc után kilépnek a honlapról.
Ezeknek a látogatóknak valamilyen százaléka csak véletlenül került a honlapjára, de a látogatók többsége – akik potenciális ügyfelek és csak azért nem lettek valós ügyfelei, mert honlapja nem keltette fel érdeklődésüket. Ez a cikk a „Hogyan keltsük fel a látogató érdeklődését?” kérdésre adja meg a választ.

A webshop és előnyei

Az elektronikus kereskedelem ( Webáruház készítés) nem csupán a vásárlás-eladás műveleteit foglalja magába, hanem biztosítja egy olyan zárt láncolat létrehozását (ld. az ábrát), amelyben bennfoglaltatnak a termék iránti kereslet felkeltésének elemei, a terjesztés, valamint az értékesítést követő szolgáltatások és a partnerek közötti együttműködés automatizálása.

Azonban a a webkereskedelem lehetőségeit sem szabad túlértékelnünk. A web-kereskedelem fejlődésésének története során megélt egy bizonyos eufórikus korszakot, ez az úgynevezett internetes boom.

 

W3C Szabvány PHP Programozás MySQL Adatbázis Javascript programozás jQuery TinyMCE Flash programozás
 
 
 

www.romlex.hu
All rights reserved by ROMLEX. Nileda Investments Kft. 2023 A weblapon feltüntetett árak nem tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t! Linkek | Webmail | Site Map | ÁSZF

0.01264500617981 ms (19)