A webshop és előnyei

weboldal készítés

Az internetes környezet tág teret biztosít az eladó és a vásárló együttműködésére:
az áru vagy a vásárló felkutatása, az eladó és a vásárló közötti kommunikáció,
elektronikus fizetés lebonyolítása stb.

wearuhaz

Napjainkban a termékek egyre nagyobb részét érdemesebb lesz webáruházakban megvásárolni, mivel ezek bizonyos előnyökkel járnak mind az eladók, mind a vevők számára:

Előnyök a vásárlói oldalon:

  • időtakarékos termékkeresés, melynek alapja, hogy a nap 24 órájában hozzáférhetők az információk;
  • nagyobb áruválaszték (az Amazon áruház pl. több mint 3 millió árut kínál);
  • számos soft-áru nem is szerezhető be máshol, csak webáruházakban, ami egyúttal azt is jelenti, hogy internetes fizetés esetén azonnal megkapjuk az árut;
  • a világ bármely országából beszerezhetjük a kívánt terméket;
  • a szükséges felszereltség választható (megrendelés szerinti összeállítás); a vevő kiválaszthatja a megfelelő konfigurációt (a felkínált készletből), és megtudhatja, mennyibe fog kerülni;
  • lehetőség van olyan termékek megrendelésére, amelyeknek még csak most készítik elő a forgalombahozatalát;
  • lehetőség van több gyártó árainak az összehasonlítására;

Előnyök az eladói oldalon:

  • lehetőség van a készletek rugalmasabb tervezésére (a vevő megrendelései előre befutnak), valamint a konjunktúraciklus jobb nyomon követésére;
  • csökkenthetők a helyiségbérlés, a reklám és a rendelésfeladás költségei;
  • az internetfelhasználók révén bővíthető a kereskedés hatóköre;
  • önálló képviselet az Interneten
  • a közvetítők számának csökkentése

Az elektronikus kereskedelem nem csupán a vásárlás-eladás műveleteit foglalja magába, hanem biztosítja egy olyan zárt láncolat létrehozását (ld. az ábrát), amelyben bennfoglaltatnak a termék iránti kereslet felkeltésének elemei, a terjesztés, valamint az értékesítést követő szolgáltatások és a partnerek közötti együttműködés automatizálása.

elektronikus kereskedelem
(Elektronikus kereskedelmi láncolat)

Azonban a a webkereskedelem lehetőségeit sem szabad túlértékelnünk. A web-kereskedelem fejlődésésének története során megélt egy bizonyos eufórikus korszakot, ez az úgynevezett internetes boom.

Bizonyos ideig mindenki úgy hitte, hogy az Internet alapú kereskedelem a legújabb csodaszer. Határtalan lehetőségeket láttak az elektronikus kereskedelemben.

Az idő azonban megmutatta, hogy a hagyományos boltoknak továbbra is számos előnyük van. A helyzetet ahhoz az óriási fellendüléshez lehet hasonlítani, amely az első vasúthálózat megnyitását követte. Számos társaság tönkre ment azok közül, amelyek úgy vélték, hogy a vasút egykettőre kiszorítja a többi közlekedés eszközt, ami azonban egyáltalán nem azt jelentette, hogy a vasúti szállítás ötlete életképtelen lett volna. A hasonlóság abban áll, hogy kezdetben sok nagyszerű műszaki találmányt idealizálnak és minden baj ellen hatásos csodaszernek kiáltanak ki. Az Internet igen hatékony eszköze a termékpromóciónak, a logisztikai rendszer kiépítésének, a megrendelés-teljesítés folyamatos nyomonkövetésének. Ugyanakkor az az állítás, miszerint egy weblap pótolhatja a boltot, ahol az árut megnézhetjük, megtapinthatjuk, felpróbálhatjuk, egyszerűen nem állja meg a helyét. Nyilvánvaló azonban, hogy ma már létezik egy igen széles köre az olyan standard termékeknek, melyek nem szorulnak kipróbálásra és amelyeket könnyebb a Hálón beszerezni. Például, ha CD-ROM-ot vagy könyvet szeretnének vásárolni, általában elég belehallgatni vagy belenézni, amit szintén megtehetnek online. Az elektronikus áruházakban beszerezhető áruk választéka fokozatosan bővül, s e termékek között mind gyakrabban találhatók számítógépek, háztartási készülékek, bútorok stb. Kétségtelen az is, hogy ezen áruk köre bővülni fog. Ez a helyzet a kereskedelem terén.

A pénzügyekre áttérve, itt egy kicsit más kép fogad minket. A pénzügyi szolgáltatásokat igénybevevők szemszögéből tekintve az Internet forradalmi újításokat hozott.

Mindez az Internetnek mint kapcsolattartási eszköznek, mint a nagy számú rendelések gyors felvételi eszközének a használatával kezdődött. A legdinamikusabb pénzügyi szervezetek, a brókercégek kezdtek el először ajánlani különféle rendszereket a részvényárfolyamok figyelemmel követésére. Nyilvánvalóvá vált, hogy számos pénzügyi művelet másfajta intézését is felajánlhatják ügyfeleiknek.Létrejöttek az olyan elektronikus kereskedelmi rendszerek, amelyek gyakorlatilag is lehetővé tették az értékesítésben való közvetlen részvételt. Ezzel párhuzamosan feljlődött ki az internetbankolás. E rendszerek lényege, hogy az ügyfél anélkül, hogy kilépne a lakásából vagy az irodájából, vagyis bárhonnan intézkedéseket kezdeményezhet a bankban tartott pénzeszközeivel kapcsolatban.
Ezt követően különféle fizetési rendszerek kezdtek kialakulni az Interneten. A hagyományos kártyás modell volt az első. Idővel megjelentek az elektronikus pénzeszközök, amelyek a maguk részéről a webáruházakban történő vásárlást segítették elő.

A webtechnológiák fejlődése új lehetőségeket tár fel a kereskedelem számára: a cégek végre hatékonyan tudták partnereik számára elérhetővé tenni saját alkalmazásaikat. Fejlődésnek indultak az elektronikus kereskedelmi technológiák mind a vállalatközi kereskedelemben (ez az úgy nevezett B2B – Business to Business), mind a vállalatok és a tömeges fogyasztók között (B2C – Business to Customer).

weboldal készítés
 
További cikkek...

Ingyen weboldal készítés górcső alatt.

Készíthetünk-e ingyen olyan oldalt, amelyért egy webmester akár 50.000 Ft-ot is elkérne? Mi kipróbáltuk, teszteltük az ingyen weboldalkészítő rendszereket, íme az eredmény...

Weboldal készítés – Milyen szempontok alapján épül fel egy igazán hatékony weboldal?

Ha az Ön célja több annál, mint egy weboldal amely bemutatja vállalkozását, termékeit vagy szolgáltatásait, hanem arra törekszik, hogy versenytársai közül kiemelkedjen webes megjelenése, ezáltal megszólíthassa potenciális érdeklődőit, tisztában kell lenni, hogyan épül fel egy igazán hatékony weboldal.

Felmerül a kérdés, mik azok a szempontok amiket figyelembe kell venni a weboldal készítés során, milyen valójában egy igazán jó weboldal:

A hatékony weboldal szempontjaiért olvassa el a teljes cikket.

Weboldal készítés - Ön elégedett jelenlegi weboldalával?

Jól tudjuk, hogy már szinte közhelyes kérdés és talán naponta többen is megkeresik Önt honlap készítés miatt de... és itt jön a legfontosabb DE...

Attól, hogy Ön nem tulajdonít jelentőséget annak, hogy nem működik hatékonyan weboldala, még az tényleg nem működik. Mit kell figyelmbe vennünk ha egy igazán hatékony weboldal fejlesztés a célunk?

Íme a válaszok, ahogyan mi gondoljuk:

A weboldal készítés első lépései

A weboldal felépítésének megtervezése

Üzleti weboldal készítés előtt fel kell mérnünk, hogy potenciális célcsoportunknak milyen igényei vannak, és ehhez mérten kell felépítenünk weboldalunkat.

A weblap készítés egyik legfontosabb eleme az érdeklődők számára vonzó és figyelemfelkeltő tartalom.

E mellett egy nagyon fontos tényezőt sokan figyelmen kívűl hagynak a weblap készítés során:

Az érdeklődők információt keresnek az interneten.

Drága vagy olcsó weboldal készítése: mi a különbség? (2rész)

Tételezzük fel, hogy az Önök társasága körülbelül akkora, mint a konkurenciáé. Ugyancsak tegyük fel, hogy az „út” elején lehetőségük van többé-kevésbé ugyanazt megtenni, mint a többiek, miközben az Önök területének konverziós átlaga 20 látogatóra egy hívás, s honlapjuk mindenegyes eleme pozitívan vagy negatívan hat ki az ügyfeleikre.

A webshop és előnyei

Az elektronikus kereskedelem ( Webáruház készítés) nem csupán a vásárlás-eladás műveleteit foglalja magába, hanem biztosítja egy olyan zárt láncolat létrehozását (ld. az ábrát), amelyben bennfoglaltatnak a termék iránti kereslet felkeltésének elemei, a terjesztés, valamint az értékesítést követő szolgáltatások és a partnerek közötti együttműködés automatizálása.

Azonban a a webkereskedelem lehetőségeit sem szabad túlértékelnünk. A web-kereskedelem fejlődésésének története során megélt egy bizonyos eufórikus korszakot, ez az úgynevezett internetes boom.

 

SEO, SEA és SEM

SEO (Search Engine Optimization) - Keresőrendszerekre való optimalizálás. Egyszerűbben szólva a SEO olyan műveletek összessége, melyek elősegítik, hogy a weblap minél jobb pozícióba kerüljön a keresőprogramokban. E műveletek egyaránt lehetnek belsők és külsők:


Miért bízza a weboldal készítését profikra?

Nehéz időket élünk, de nem a gazdasági válság hanem a honlap készítés a téma.

A cégek igyekeznek költséget csökkenteni, kézenfekvő  ötletnek tűnik, hogy a honlap készítésén próbálnak spórolni, és így születnek a saját készítésű és a szomszéd által készített weboldalak…

Önmagában nem is lenne gond ha mondjuk egy asztalosmester honlap készítésre adja a fejét, annál inkább ha mondjuk én próbálnék irodabútort eszkábálni… Aki ismer átérzi a hasonlatot

Bizonyára az Ön környezetében van aki vállalkozna honlap készítésre szívességből, vagy egy rekesz sörért.

Ez csábító ajánlatnak tűnhet első hallásra, de az eredmény a legtöbb esetben elborzasztó.

Nyílván ismerőse szívét lelkét beleadta a honlapba, de senki sem lehet egy személyben profi webdesigner, tördelő, programozó, site builder, szövegíró, online marketinges.

Egy profi honlap készítésekor ezek a feladatok mind komoly szerepet kapnak, ezért alkalmazunk mindegyik területen külön szakembereket a hon készítéshez.

A honlap készítés a szakértelmen kívül folyamatos felügyeletet igényel, hiszen a tartalmakat frissíteni kell,  a Google kampányok  és a keresőben való pozíciók feljebbtornázása a  tevékenységet lefedő kulcsszavakra, folyamatos felügyeletet igényel és ez szinte egész napos feladat ha magunknak próbáljuk egy személyben elvégezni mindezt.Tehát időigényes.

 Egy döntéshozónak, még ha van is affinitása a honlap készítéshez, túl drága az ideje ahhoz, hogy egész nap a weboldallal foglalkozzon. Ha felvesz egy főállású informatikus a honlap készítésre, és karbantartásra már magában sokkal többe kerül mintha egy profi webfejlesztő céget bízna meg a honlap készítéssel.

Mindezek mellett a weboldal fejlesztés legfontosabb tényezője, hogy weboldalán keresztül, ügyfeleket, új megrendeléseket szerezzen. Ha nem a megfelelő eszközöket alkalmazza a honlap készítésekor a honlap készítésen megspórolt összeg többszörösétől eshet el.

SEO! Keresőoptimalizálás alap lépései

Mit értünk keresőoptimalizálás alatt?

A google keresés során a legfontosabb kulcsszóra / kulcsszavakra a természetes (ingyenes) találatai listáján való előre kerülését értjük. A természetes találatok az 1. keretben láthatók, a fizetett hirdetések pedig a 2. és 3. szekcióban foglalnak helyet.
 
Mit értünk kulcsszó alatt?
A weboldalon felírt minden egyes szó „kulcsszó”, tehát ha azt a kulcsszót beírja valaki a keresőbe, a mi oldalunk is szerepelni fog a találatok között, de várhatóan még csak az utolsók között. Meg kell találni azt a szót, ami a legjobban jellemzi a termékünket vagy szolgáltatásunkat, amire keresnek is az emberek.

A tartalom szerepe a weboldal készítésben

A megfelelő releváns tartalom megírásának kettős szerepe van.

A weboldal célja elsősorban az érdeklődők megszólítása, figyelmük felkeltése és a bizalom építés. A jól felépített, megfogalmazott tartalom létfontosságú a látogatók megszólításához, és a Google keresőben való előrejutáshoz egyaránt.

Weboldal készítés – Milyen szempontok alapján épül fel egy igazán hatékony weboldal?

Ha az Ön célja több annál, mint egy weboldal amely bemutatja vállalkozását, termékeit vagy szolgáltatásait, hanem arra törekszik, hogy versenytársai közül kiemelkedjen webes megjelenése, ezáltal megszólíthassa potenciális érdeklődőit, tisztában kell lenni, hogyan épül fel egy igazán hatékony weboldal.

Felmerül a kérdés, mik azok a szempontok amiket figyelembe kell venni a weboldal készítés során, milyen valójában egy igazán jó weboldal...

Drága vagy olcsó weboldal készítése: mi a különbség? (3rész)

Most pedig lássuk, hogyan alakul mindez a valóságban, hisz a különbség nemcsak abból adódik, kitől rendeljük meg a honlapot, hanem abból is, milyen oldalak társaságába kerülünk. Eddig két absztrakt honlapot hasonlítottunk össze, de mi történik akkor, amikor a saját üzleti szféránkban kezdjük magunkat reklámozni a konkurens lapok között? 

Drága vagy olcsó weboldal készítése: mi a különbség? (1rész)

Mennyiben függ a konverzió szintje a professzionális weblap készítés minőségétől? Mit nyerhetünk egy olcsó, s mit egy drága weboldallal?

Hogyan befolyásolja a weboldalom, hogy 1.000 vagy 10.000 eurót költök-e rá, s mit kapok ebből vissza? Milyen hatásai vannak az Ön piaci szegmensében annak, hogy mennyit fektet a honlapjába?

 

A professzionális Weboldal készítés titkai

Ma már minden cég rendelkezik saját céges weboldallal, vagy legalábbis belátta, hogy a potenciális érdeklődői interneten keresztül való megszerzéséhez egy jól működő weblap készítésére van szükség.

Aki ma azt mondja őt ez nem érdekli hamarosan számára is aktuálissá válik a honlap készítés.

Az internetezők elsődleges információszerző csatornája a Google kereső. Ha Cége nem jelenik meg az érdeklődők számára az első néhány találat között a Googleben, átengedi őket a konkurenciához.

Miért tenné ezt?

Szerezze meg az Ön cége ezeket az érdeklődőket!

A megoldás a mi kezünkben van.

Weboldal készítés - Effektív Weboldal kívülről és belülről

Ha a honlap készítéskor beépítették a megfelelő webanalítikai mérőkódokat, és használja is a rendszert, valószínűleg feltűnt már Önnek a riportok megtekintése után, hogy vannak olyan látogatók, akik egy perc után kilépnek a honlapról.
Ezeknek a látogatóknak valamilyen százaléka csak véletlenül került a honlapjára, de a látogatók többsége – akik potenciális ügyfelek és csak azért nem lettek valós ügyfelei, mert honlapja nem keltette fel érdeklődésüket. Ez a cikk a „Hogyan keltsük fel a látogató érdeklődését?” kérdésre adja meg a választ.

 
W3C Szabvány PHP Programozás MySQL Adatbázis Javascript programozás jQuery TinyMCE Flash programozás
 
 
 

www.romlex.hu
All rights reserved by ROMLEX. Nileda Investments Kft. 2016 A weblapon feltüntetett árak nem tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t! Linkek | Webmail | Site Map |

0.023849964141846 ms (9)