A tartalom szerepe a weboldal készítésben
A megfelelő releváns tartalom megírásának kettős szerepe van a weboldal készítés során.
A weboldal készítés célja elsősorban az érdeklődők megszólítása, figyelmük felkeltése és a bizalom építés. A jól felépített, megfogalmazott tartalom létfontosságú a látogatók megszólításához, és a Google keresőben való előrejutáshoz egyaránt.
A weboldalra érkezve a látogatóra az első benyomást a weboldal megjelenése után fogja kialakítani. De hiába a szép design, ha nem találja meg a számára érdekes információt, néhány másodperc múlva elhagyja a weboldalt. Ezért a tartalomnak figyelemfelkeltőnek, és informatívnak kell lennie.
Íme két példa arra, hogy weboldalunk fő oldalán mi az amit megjelenítsünk és mi az amit ne.
1.példa
• Félti családja, otthona, értéktárgyai biztonságát?
• A környéken és a házban sok gyanús alak fordul meg?
• Szomszédjához már betörtek?
Ne legyen Ön a következő! Ne essen áldozatul a betörőknek!
Mi megvédjük otthonát! Teljes körű biztonság technikai megolások, legyen szó mechanikus, vagy digitális védelemről!
2.példa
Cégünk 12 éve működik budapesti székhellyel először Bt.ként , aztán 2001 től kft.ként tevékenykedünk a biztonságtechnika területén.
Foglalkuzunk mechanikus, hagyományos betörésvédelmi, és digitális biztonságtechnikai rendszerekkel egyaránt. Hívjon minket Ön is!
A két rövid szövegrész közül az Ön figyelmét melyik keltette fel inkább? Nincs egyedül véleményével, ha úgy gondolja az első a lényegretörőbb, figyelemfelkeltőbb.
Tehát amennyiben a weboldal tartalmi kialakítása megfelelő, mérhetően nagyobb arányban konvertálható a látogatóból érdeklődő, vásárló.
A jól megírt tartalom figyelemfelkeltő, informatív, lényegre törő, és bizalmat épít.
Egy fontos tényezőről még nem beszéltünk.
És ez a keresőbarát tartalom megírása. Ahhoz, hogy a Google keresőben tevékenységünkhöz kapcsolódó kifejezésekre jó pozícióban jelenjen meg weboldalunk, nagyon fontos a megfelelő minőségű, és mennyiségű releváns tartalom.
Mit is jelent ez a gyakorlatban?
Mikor valaki beír egy kifejezést a Google keresőbe, a keresőrobotok végigindexelik azokat a weboldalakat, amelyeken az adott kifejezés előfordul, és egy nagyon összetett algoritmus alapján kialakítanak egy sorrendet ami alapján rangsorolják az adott keresőkifejezésre releváns weboldalakat.
A találati lista alakulásának egyik legfontosabb szempontja, hogy melyik weboldal kínálja a leginkább releváns tartalmat az adott kifejezésre. Sokakban felmerül, hogyha teleírják a profilukba vágó kifejezésekkel a weboldalukat, akkor arra a kifejezésre ők lesznek az elsők a találati listán, de ez nem így van.
A megfelelő mennyiségű, és kulcsszósűrűsségű tartalom megírásához rendkívüli odafigyelésre és szakmai ismeretre van szükség.
Összefoglalva a jól megírt tartalom figyelemfelkeltő, informatív, lényegre törő, bizalmat épít, és e-mellett a Google keresőalgoritmusainak megfelelő kialakítású.
Az általunk készített weboldalak, és weboldalunkon található csomagajánlataink tartalmazzák az átadott tartalom keresőbarát szempontból való vizsgálatát, melynek része:
- Az átadott tartalmak kulcsszósűrűsségének optimális kialakítása
- A meta tagok (title, keywords, description) releváns kitöltése a kialakított tartalmak alapján
Ha úgy érzi a megfelelő tartalom kialakításában segítségére lehetünk, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.